Homecoming en mijn Verjaardag! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Homecoming en mijn Verjaardag! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Homecoming en mijn Verjaardag!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Oké, weekend is over, en het is weer tijd voor een nieuwe blog! Vanwege mijn verjaardag heb ik heel veel te vertellen, maar allereerst wil ik iedereen bedanken die me een verjaardagsgroet heeft gestuurd, dat waardeer ik enorm!!

Allereerst zal ik beginnen met het pasta diner van afgelopen donderdag, want we hadden zulke leuke desserts! Ik zal een foto toevoegen, omdat ze er zo leuk uitzagen, en het is al helemaal in de halloween sfeer! (Een heleboel huizen zijn versierd voor halloween!!)
Op vrijdag deden we een cookie-run ter ere van mijn verjaardag (alvast) en s avonds was de homecoming game van Football, wat was de wedstrijd spannend! We stonden de hele tijd voor, en in de laatste kwart stonden we ineens achter... In de laatste twee minuten speelden we gelijk, en kregen we daarna verlenging, gelukkig maakten we een comeback en wonnen we onze homecoming wedstrijd!! Onze halftime show was heel gaaf! We speelden bohemian rapsody, ik zal de YouTube link toevoegen: http://youtu.be/79GLeZz6hq4

De volgende dag moest ik weer vroeg op, want we hadden weer een hardloopwedstrijd! (Het was ook mijn verjaardag, dus s ochtends Skypte ik met thuis!) de race ging heel goed, ik rende een personal record (23.53 voor 5k) en werd nr. 39 van de 160 deelnemers!! Eenmaal terug moest ik me klaarmaken voor Homecoming, het schoolfeest. Ik ging met een paar andere AFS studenten en wat vrienden van hostsisters, heel gezellig! We konden foto's nemen met gekke hoedjes op en ze printten het gelijk uit zodat je de foto mee kon nemen! Ik vond het feest superleuk, al was ik verbaasd over de manier waarop de mensen hier dansen (bump and grind) en ik was blij dat de andere mensen met wie ik was het ook niet echt zich daarin wilden mengen... Gelukkig was er genoeg ruimte om van dat gedeelte van de dansvloer te blijven en gewoon gezellig te dansen met de anderen. Na afloop van het feest gingen we naar Friendly's, om ijsjes te eten! Eenmaal thuis ging ik gelijk naar bed :)

Maar mijn verjaardagsweekend was nog niet afgelopen! Zondag had Irene (met mij als vooral schoonmaakhulp :p ) een feest georganiseerd! Er kwamen vrienden van mij en van Irene, een gigantische taart met een foto erop, snoep, heerlijk eten zoals kip, pizza's, salade etc. En een superleuke versierde kelder! Ik ben super verwend voor mijn verjaardag, compleet met een supermooie dvd met iedereens filmpjes (Zelfs van Jett Rebel!!!!!!!!!!!) een espresso maker van Simon en Anna, een heleboel cadeaukaarten, een heleboel cadeautjes van Irene, de New-York trip in April van Pappa en Mamma, een nieuwe ketting van Hidde en Esmee, en een hele mooie kaart van mijn Thaise vriend (in Thai, wat echt prachtig is om te zien!) en nog veel meer!
Al met al was dit waarschijnlijk de beste verjaardag die ik ooit heb gehad! Al was ik niet met jullie allemaal in Nederland, door de DVD voelde iedereen heel dichtbij :)

Oh nog vlak voor het posten een adding; vandaag heb ik Molly voor het eerst gereden!! Het paard van m'n gastmoeder. Ik mocht haar eerder nog niet rijden omdat Irene niet zeker wist of ik het aan zou kunnen (ze is een echte merrie...) maar nu durfde ze het te proberen en het ging super goed!! Het was superfijn om weer eens op een paard te zitten en ik kan niet wachten tot de volgende keer!! :)

Ik heb het hier nog steeds super naar m'n zin, en geen enkele dag is saai! Ik laat jullie snel weer meer weten! Heel veel kusjes, knuffels en liefs vanuit Middleburg Heights!

  • 15 Oktober 2014 - 07:04

    Ellen:

    Nerys, wat heerlijk dat je verjaardag zo geweldig was! En wat zie je er mooi uit in je rode jurk!
    Veel paardrij plezier gewenst, naast al het andere plezier!
    Het is heerlijk om smorgens wakker te worden en te zien dat je weer hebt geschreven!
    Liefs van mama xxx

  • 15 Oktober 2014 - 07:32

    Marjolein:

    Nou, Nerys!

    Wat super gezellig heb jij het daar zeg!
    Heerlijk om al die dingen mee te maken!
    Mooi dat je een superverjaardag hebt gehad!
    Hoop op nog heel wat van dit soort positieve verslagen van je te mogen lezen.

    Geniet ervan! Liefs van ons alle vier,

    Leo, Marjolein, Puk en Nik

  • 15 Oktober 2014 - 18:09

    Conny:

    Geweldig wat fijn dat je zo geniet! Ja kan er goed schrijven ik zie het voor me! Blijf genieten en gezond! Liefs Conny

  • 16 Oktober 2014 - 09:30

    Ellen:

    Ik heb nog eens goed naar het filmpje van de band zitten kijken en ik denk da ik weet wie jij bent! Jij staat op de middenlijn en hebt je haren in een vlecht op je rug hangen. Als jullie het veld aflopen, loop jij in het midden voorop (met de deksels)
    Ik geloof het vast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 29087

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: