Mijlpaal, 1 maand van huis! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Mijlpaal, 1 maand van huis! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Mijlpaal, 1 maand van huis!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Wauw, alweer een maand hier!! En ik heb al zoveel dingen ondernomen!
En ondertussen heb ik alweer zoveel dingen meegemaakt dat het me weer eens tijd leek voor een update!

Te beginnen met afgelopen woensdag, want Simon en Anna hadden tickets geregeld voor een oefenwedstrijd van de Cavaliers! Dat ik het basketbal team van Cleveland, en we hebben een van de beste spelers van de wereld op dit moment, Lebron James (misschien kennen sommige fanatieke basketbalfans hem wel). Het was een oefenwedstrijd, maar het was heel gaaf, het team was verdeeld in twee teams, goud en wijn en we kregen een half-time show, die erg mooi was, er waren een heleboel dansers en mascottes en de sfeer was erg gezellig!

Op donderdag gingen we met het crosscountry team naar de middleschool, om met de basisschool kinderen hard te lopen, het was erg gezellig maar na afloop moesten we nog wat meer hardlopen... Dus besloten we ultimate frisbee te spelen! Dat is een heel gaaf spel, met twee teams en een frisbee waarvan het doel is over te frisbees met je eigen team, totdat een medespeler de frisbee vangt achter een bepaalde lijn, dan heb je een punt bemachtigd! We hadden het super gezellig, en daarna hadden we weer een pasta dinner, compleet met karamel popcorn en een kampvuur met s'mores, heerlijk!

Ook was het spirit week afgelopen week, en moesten we elke dag verkleed naar school. We hadden dress like a teacher day, dress like a hippie day en nog veel meer! Sommige mensen komen helemaal verkleed naar school, anderen zijn minder fanatiek, maar bijna iedereen doet zijn best om in de juiste kleren naar school te komen, waarvan ik denk dat het heel cool is! De reden voor spirit week is om de mensen enthousiast te maken voor hun homecoming wedstrijd, onze is vrijdag 10 oktober. De volgende dag (Mijn verjaardag!!!) is homecoming, het schoolfeest. Spannend!!

Ook had ik deze zaterdag weer een hardloopwedstrijd, en mijn tijd was veel beter dan vorige week, namelijk 24.02 voor 5 km. Ik heb van de week nieuwe hardloopschoenen gekocht, en het "icen" werkt erg goed voor het herstellen van mijn spieren (Icen is met je benen in ijswater voor 8 minuten, ik moet twee keer per dag, één keer helemaal tot m'n onderbroek, en s avonds alleen tot m'n knieën.).
Volgende week hebben we districts, waar we ons kunnen kwalificeren voor regionaal en daarna voor de staat! We hebben een grote kans dat we tot staat komen, waarvoor we helemaal naar Columbus moeten (de hoofdstad van Ohio) :D.

Van het weekend ben ik ook nog naar Cedar Point geweest, een pretpark dat een lange tijd de hoogste achtbaan ter wereld had, maar nu niet meer... Wél is het nog superpopulair, met extreem veel lange en gave achtbanen!! Ik ging met Marta, een meisje uit Italië die bij mij op school zit en Vali, een meisje uit Oostenrijk (zij gaat naar een andere school) we hadden het heel erg gezellig en omdat het bijna Halloween is, waren het de Halloweekends in Cedar Point, dat betekent dat het hele park versierd was, en er waren superveel spookhuizen waar we in gingen! Het enige puntje was dat we laat thuis waren, en ik de volgende ochtend wel erg veel moeite had m'n ogen open te houden tijdens de lessen.... Maar het was het dubbel en dwars waard!!

Aankomende vrijdag is de homecoming game, dan zaterdag is mijn verjaardag en homecoming en zondag is er een verjaardagsfeestje voor mij, met wat vrienden. Ik laat snel meer van me weten!
Kusjes vanuit Amerika!

  • 09 Oktober 2014 - 08:59

    Ellen:

    Een maand, maar al avonturen voor 6 maanden! Spannend ook zo'n achtbaan park! Super leuk, ik heb alle vertrouwen in je verjaardag. Ik wens je echt een geweldig feest met Homecoming en natuurlijk ook zondag! Geniet ervan, ik spreek je snel!
    Dikke kus en knuffel!

  • 09 Oktober 2014 - 09:09

    Conny:

    Wat een enorm drukke tijd Nerys! Geniet ervan en alvast gefeliciteerd!

  • 09 Oktober 2014 - 15:10

    Esmee:

    Lief, alweer een maand

  • 09 Oktober 2014 - 15:10

    Esmee:

    Lief, alweer een maand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 29091

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: