'I have tanlines, 'cuz I run distance' - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu 'I have tanlines, 'cuz I run distance' - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

'I have tanlines, 'cuz I run distance'

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Alweer een week voorbij gevlogen, en wat heb ik weer een boel meegemaakt! 
Op donderdag was ik namelijk naar de talentenshow op school wezen kijken, wat superleuk was! Vooral de band van Brandon Jack, het vriendje van Sarah, was heel gaaf! Ik ging samen met Stina en Marta, en we hadden een heleboel plezier! 

Toen had ik op vrijdag weer een hardloopwedstrijd, waar ik in een ‘distance medley’ rende, (een estafette met de afstanden 800/400/400/800) ik rende de tweede 800 en haalde mijn persoonlijk record weer met een seconde naar beneden (2.40)! We kwamen als tweede binnen en daar waren we natuurlijk superblij mee! De rest van de avond lekker anderen aanmoedigen, een beetje zonnen, wat eten, leuk!

Zaterdag hadden we weer een hele volle dag, want eerst gingen we (Mike, Linda, Stina en ik) naar de West Side Market, waar ze heel veel europeaanse dingen verkopen en groente en fruit. Het is een soort van overdekte markt, maar markten bestaan hier niet echt zoals in Nederland. 
Dat was erg gezellig en ik kocht een rolletje wilhelmina pepermunt, omdat ze dat verkochten (net zoals pickwick thee, hero jam en nog veel meer). Vanuit de West Side Market gingen Stina en ik met de trein door naar Cleveland Heights waar we Max en Filip ontmoette. We liepen eerst wat rond in Cleveland Heights, want het is zo’n leuk dorpje, en daarna gingen we naar de mall om nieuwe sokken te kopen (Filip had in New York mij een paar geschonken). Daarnaast gingen we ook uit eten bij de Cheesecake Factory, en hadden we twee stukken cheesecake met z’n vieren als toetje, hemels!
Daarna moesten we weer terug naar huis, maar Mike haalde ons op en we konden nog even rond het kampvuur dat Max’ gastouders net hadden gestookt zitten.

De volgende dag moest ik weer heel vroeg op, omdat het tijd was om de Volkswagen op te halen!! Ik denk dat ik in een blog van en paar weken geleden het al een keer gezegd had, maar voor de anderen; Mike en Linda hebben een oldtimer Volgswagen Kever, die ze helemaal gerestaureerd hebben, en het is ook nog een cabriolet. Dit hebben ze laten opknappen door een meneer ergens anders, en na zo’n drie jaar repareren konden ze hem zondag eindelijk ophalen! We gingen natuurlijk gelijk voor een ritje, en daarna nog een langere om ook weer thuis te komen met de Volkswagen. Daarna gingen we op kraambezoek bij het nichtje van Mike (in de Volkswagen natuurlijk), waar we een prachtige baby mochten bewonderen, Julian. |
Later gingen we nog uit eten, met Mike, Linda en ik, en gingen we naar huis. Ik had heel veel last van allergieën, maar dat mocht de pret niet drukken.

Maandag waren mijn allergieën alleen wel heel heftig, en bleef ik een dagje thuis om te slapen. Ook moest ik naar de dokter omdat mijn voet toch nog steeds wel vervelend was na het rennen van toen ik hem zo’n maand geleden bezeerde. Dus even een fotootje laten maken, gelukkig was het niet gebroken of gescheurd, dus is het waarschijnlijk een spiertje, en ik mag gewoon rennen (al moet ik tussen de wedstrijden door wel rustiger aan doen, dus bijvoorbeeld fietsen i.p.v. rennen om mijn voet te ontlasten). Het was erg interessant om naar de Amerikaanse dokter te gaan, maar ik denk dat ik de Nederlandse wel wat fijner vind. Hier moest ik bijvoorbeeld ook allerlei formulieren invullen, met vreemde vragen (Heb je een tattoo, drink je wel eens alcohol, Hoe oud zijn je gezinsleden, enzovoorts).

Op vijf mei was Oma natuurlijk jarig, en het was ook bevrijdingsdag. Daarvoor droeg ik een oranje shirt! Na school had ik track en ging ik aquajoggen. Daarna ging ik met Marta mee naar huis om hun gloednieuwe puppy te bekijken, Rosebud (AKA Rosie). Het hondje is een golden doodle, wat eigenlijk een kruising tussen een goden retriever en een poedel is. Het was erg gezellig met Marta.

En dan vandaag was ik door Ethan, een vriend van mij voor Prom gevraagd! Ik zei natuurlijk ja, en ik heb er heel veel zin in om naartoe te gaan! Ook hadden we een nieuwe hardloopwedstrijd en rende ik weer een 800 meter (in een 4x800), je raad het al.. Een nieuw Personal Record!! Ditmaal met twee seconden, dus mijn nieuwe snelste tijd is 2.38 voor de 800 meter. Bij 2.37 verdien je de varsity letter! Zaterdag heb ik nog één kans om te knallen in de 800, dus hopen dat ik nu mijn varsity letter kan verdienen!

Tot snel!! Kusjes van hier.

  • 07 Mei 2015 - 06:43

    Ellen:

    Hee schatje! Wat een leuke week had jij weer zeg! Geweldig! En wat een super leuke auto! Daar wil je wel wat langer mee onderweg zijn! Wel jammer dat er geen airco met pollenfilter in kan, beter tegen de hooikoorts ;-)
    Nou ik gun je van harte dat je die ene seconde eraf loopt zaterdag! Zet em op mop! We horen graag of het is gelukt!
    Groetjes uit een onstuimig kikkerlandje waar morgen je nichtje gaat trouwen!
    Dikke kus, mama

  • 07 Mei 2015 - 07:10

    Henk:

    Hoi prinsesje,
    Alweer een bijzondere week voorbij, het gaat snel.
    Leuk dat je gevraagd bent voor de Prom.
    Voor de wedstrijd zeg ik maar 1 ding:
    GO GO GO GO GO GO (maar wel 5 keer)
    Kusjes
    Papa

  • 08 Mei 2015 - 13:41

    Conny:

    Hallo Nerys,

    Leuk hoor dat dat lopen zo goed gaat!
    Vandaag is de bruiloft van Michelle & Thijs! Jammer dat je er niet bij kan zijn. De laatste dagen was het weer behoorlijk omstuimig hier maar vandaag is een prima dag om Ja tegen elkaar te zeggen! Ze boffen erg.
    Ongetwijfeld zie je de foto's later.
    Groetjes

  • 09 Mei 2015 - 17:46

    Annemarie:

    Hi lieve Nerys,

    Wat loop jij ongekend hard daar in de States! Je hebt echt talent, ik zou als ik jou was op atletiek gaan als je terug bent in Nederland! Maar; wat is een varsity letter? Hoop sowieso dat je die haalt.... Gisteren was de bruiloft van Thijs en Michelle, het was echt een sprookje! Jammer dat je er niet bij was, maar de foto's zijn al aan je verstuurd, dus op afstand heb je toch mee kunnen genieten. Je moeder is druk met de voorbereidingen voor haar komst, het is al aardig dichtbij! Geniet en loop die seconde er vooral af! Dikke kus van alle Koppertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 29093

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: