Varsity Letters! :) - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Varsity Letters! :) - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Varsity Letters! :)

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

13 November 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Oei oei, wat gaat de tijd ontzettend snel hier!!
Ik weet niet hoe super uitgebreid ik deze week mijn verslagje kan doen, maar ik zal maar zo snel mogelijk beginnen!

Vrijdag was de eerste dag dat ik geen marching band had op vrijdag, omdat de play-off wedstrijden op de zaterdag worden gespeeld! Dus in plaats van sporten en daarna klaarmaken voor marching band gingen Irene en ik paardrijden, wat weer erg gezellig en leuk was. Daarna gauw naar huis om ons vervolgens naar Olive Garden te gaan, wat mijn favoriete restaurant is hier. Het is een "Italiaans" restaurant, maar dan op z'n Amerikaans. Je krijgt er naast je gewone maaltijd, onbeperkte salades en onbeperkte Bread sticks, wat ik het beste kan uitleggen als een soort van mini stokbroodjes die gebakken zijn met een soort kruidenboter aan de buitenkant. Hemels.

Zaterdag had ik een vrij drukke dag omdat ik om twaalf uur een 'Banquet' had, van het crosscountry team. Een banquet is een bijeenkomst waarbij mensen zich een beetje optutten (jurkjes enzo) en er is (natuurlijk!) een heleboel eten. Onze gelegenheid was de afsluiting van het seizoen en ik heb mijn eerste varsity letter gekregen, wat ik echt heel cool vind! (Ik zal een foto toevoegen) (deze letters zijn bedoeld om op je letterjacket te naaien, wat 'die Amerikaanse jacks' zijn)
Daarna was er een slideshow met een heleboel ongemakkelijke foto's wat tot een gezellige sfeer leidde.
Daarna moet ik gauw weer door, want we (Betti en ik) hadden een Linner, wat een combinatie is van een lunch en een dinner. We hadden dit met de drumline en de tuba's van de band, en het was erg gezellig. Aansluitend gingen we naar de Football-wedstrijd, waar we helaas werden ingemaakt... Nu is ook het Football-seizoen over. Ik vind het aan een kant fijn, omdat het marchen niet erg geweldig was in de kou die nu al heerst. Aan de andere kant is het wel erg gezellig en dus wel jammer dat we niet nog meer wedstrijden hebben.

Verder gingen we zondag weer paardrijden, en moest ik aan mijn presentatie voor dinsdag werken, want ik moest afgelopen dinsdag een presentatie over Nederland houden op mijn school. Ik vond het erg leuk om te doen (was wel zenuwachtig...) en vond het tof om de anderen meer te laten weten over de Nederlandse cultuur (want we zijn een keigaaf landje). Ook had ik pepernoten gebakken om uit te delen, een liedje (Brabant) vertaald om uit te delen en te laten luisteren en mini stroopwafels gekocht (want die verkopen ze hier gewoon....)
Ook was ik dinsdag nog even naar de Mall geweest, en heb ik wat nieuwe kleren (en gekke sokken) gekocht, het wordt namelijk al echt warme sokken en dikke truien weer! (S ochtends dan, overdag kan je je jasje wel thuislaten...) ze hadden voorspelt dat het vandaag zou gaan sneeuwen, maar gelukkig heb ik nog niet echt iets gezien...

Heel veel kusjes en een dikke knuffel aan iedereen!!

  • 13 November 2014 - 07:48

    Ellen:

    Lieve schat, wat een heerlijk gezellige drukte beschrijf je weer! Geniet ook van de sneeuw, je hebt misschien wel een witte kerst! Heerlijk ook dat jullie samen kunnen gaan paardrijden! Blijf pret maken en ons op de hoogte houden!
    Dikke kus en knuffel, mama

  • 13 November 2014 - 08:42

    Merel:

    Heey amerikaaantje!!!

    Zo super gaaf je verhalen!! Ga er elke keer even
    Voor zitten en wegdromen dat ik er ook een klein beetje
    Bij ben! Gaaf dat je imagine dagons hebt gezien!!
    En ik wou dat haloween hier ook zo cool werd gevierd..
    Owjah en krijg honger van die lekkere etentjes elke keer!!!
    Leuk dat er al sneeuw was, ik hoop zo op een wittte kerst hier!

    Xxxxx merel

  • 13 November 2014 - 17:19

    Oma Zwetsloot.:

    Lieve Nerys,
    Wat een leuk verslag heb ik van je ontvangen.
    maar het fijnste is dat we allemaal kunnen meemaken hoe goed je het maakt, en naar je zin hebt.

    Houwen zo en heel veel groeten en knuffels van mij, dikke kus.

    Oma.

  • 14 November 2014 - 07:47

    Henk:

    Hallo prinsesje van me.
    Leuk om jouw verhalen te lezen, zo kunnen we er allemaal bij zijn.
    Kus.
    Henk

  • 15 November 2014 - 05:45

    Conny:

    Hoi Nerys,

    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Geniet er maar lekker van!
    Groetjes uit een eindelijk kouder wordend kikkerlandje!

  • 18 November 2014 - 13:19

    Marjolein Hogeboom:

    Gaaf al die verslagen, als ik alles zo lees heb je het enorm naar je zin!! Top.

    En wat een leuk paardje, daar kijk ik dan natuurlijk weer naar, en de combi zag er echt super uit.
    Geniet er van.
    Groetjes (en,...... what the fuck ook een knuffel!!! ha ha ha)

    Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 29104

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: