Spannende week..! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Spannende week..! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Spannende week..!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

30 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Zijn jullie klaar om over mijn superspannende week te horen?!
Hier gaat 'ie dan!

Allereerst begonnen we donderdag met de haunted halloween hay ride, die echt Supergaaf was! Ik had geen idee wat met te wachten stond, maar het concept is eigenlijk vrij simpel. Er rijdt een trekker en je zit in een wagen met stro die de trekker trekt. Hij rijdt dan een rondje door een bos, wat als een spookhuis versierd is, met allemaal enge mensen met kettingzagen, vlammen die ineens ontspringen en zelfs een draak die ons probeerde op te eten! Na het ritje kwamen we op het terrein en konden we wat spookhuizen bezoeken. Eentje was gigantisch weerzinwekkend angstaanjagend, het was een bloody mary huis en het was zo groot! Ik moest voorop, omdat iedereen zo bang was, maar toen we in een compleet duistere kamer terechtkwamen was ik ook echt bang. We waren namelijk een beetje verdwaald en toen we eindelijk uit die duistere kamer waren was ik zo opgelucht dat ik blij was dat de mensen ons bang probeerde te maken... Er was ook nog een 3D spookhuis wat heel gaaf was, maar niet echt eng.

Ook hadden we donderdag met het hardloopteam een scavengers hunt, wat een beetje op een vossenjacht lijkt, alleen dan zonder vossen en met objecten waarvan je foto's moet maken. Mijn groepje was tweede geworden, en we hadden superveel lol, omdat sommige foto's onmogelijk waren (er was gewoon geen dode eekhoorn te vinden, dus improviseerden we zelf maar een beetje). Na het hele dorp door gerend te hebben hadden we een behoorlijke work-out gehad :)

De volgende dag was er bij ons geprobeerd in te breken tijdens de nacht, wat behoorlijk creepy was. Gelukkig kwam de politie en was er niks weg. Daarna gingen we naar de dierentuin, waar ik een luiaard heb gezien, voor de eerste keer, supergeweldig! S avonds hadden we weer een football game en wonnen we (alweer) wat ons de kampioen van de regio maakt!

Zaterdag en zondag heb ik paard gereden, ik heb nu twee paarden die ik zomaar kan rijden wanneer ik wil. De ene is een Arabier, Bella, en is van een vriendin van Irene. De andere heet Sonny en is een supermooie hengst! Hij is extreem braaf en ik rijd hem zonder bit (en ook niet dat nare ijzeren ding rond de neus), dus dat is superfijn, nu kunnen Irene en ik samen paardrijden in plaats van om en om. Maar er is meer! We hadden zaterdag een babyshower met superlekker eten, en kregen we een goodiebag (met halloween snoep) mee naar huis. Zondag gingen we ook nog brunchen bij een gaaf tentje die townhall heet en geweldig goed een heeft (ik at bruchetta met gepocheerde eieren)

Ook heb ik deze week OGT tests, dat staat voor Ohio Graduation Test. Gelukkig zijn ze niet zo moeilijk, en het maakt niet zoveel uit als ik ze verpest, maar het is wel behoorlijk lang. In plaats van eerste uur kunst en tweede uur Britse literatuur heb ik nu dan een OGT en een stukje Britse literatuur als ik op tijd klaar ben ;) De vakken die de OGT's hebben zijn lezen, rekenen, schrijven, sociale studies en natuur- en scheikunde. Ik heb deze hele week elke dag een OGT.

Maandag was het trouwens ook nog even spannend, want ik was alleen thuis, huiswerk aan het maken, toen er ineens een vreemde man in de tuin probeerde te komen. Dat leek wel erg verdacht sinds donderdag nacht er al inbrekers waren geweest. Ik jaagde de man weg en nam contact op met Irene, die nog aan het werken was. Ik moest direct 911 bellen en de politie kwam eraan. Uiteindelijk hebben ze de man niet gevonden, maar een buurtbewoner zei dat de hond die de man bij zich had was ontsnapt door de hor van het huis omdat hij een eekhoorn zag. Maar wat ik vreemd vind is dat de man ons hek aan het openen was, dat de hond een lijn aan zich had en dat de man niet wegging toen hij zijn hond had (hij stond vrij uitgebreid aan ons hek te peuteren)... Wat zijn intenties precies waren zal ik niet weten, maar spannend is het wel.
Gelukkig hebben we nu een alarmsysteem, en kan er niemand meer in of uit zonder code!

Oh trouwens, vandaag was er een latina dag op school, en kregen we een heleboel eten, een danscursusje en heel veel informatie van leraren en leerlingen over hun thuislanden in Zuid-Amerika. En vanavond hadden we een show met de band op school, als seizoensafsluiting voor het marchen (maar omdat we kampioen zijn hebben we nog twee wedstrijden!)


Tot snel! Kusjes

  • 30 Oktober 2014 - 07:44

    Ellen:

    Nou Schat, je waarschuwing was op z'n plek hoor! Wat een spannende week! Heel fijn dat Irene zo doortastend heeft gereageerd op de inbraakpogingen. Nu voelen jullie je een stuk veiliger in huis!
    Verder natuurlijk supergaaf hoe Halloween daar gevierd wordt. Je zit er midden in Lief! Blijf genieten en blijf ons op de hoogte houden!
    Dikke kus en knuffel,
    Je mama

  • 30 Oktober 2014 - 09:00

    Conny:

    Wauw he, wat een hoop belevenissen!nou wij zitten weer in de wintertijd en stoken de open haard al weer! Dat is het dan wel zo'n beetje hier! Ik geniet dus enorm van je enthousiaste verhalen! Groetjes en dikke kus!

  • 31 Oktober 2014 - 15:25

    Marjolein Zwetsloot:

    Wat een spannend leventje heb jij momenteel! We genieten van je verhalen en hopen dat je zo blijft genieten als nu. Liefs van ons alle vier! XXXX

  • 31 Oktober 2014 - 18:52

    Henk:

    Spannend lieverd.
    Ben benieuwd naar de foto's van Halloween.
    Xxx papa

  • 31 Oktober 2014 - 18:53

    Henk:

    Spannend lieverd.
    Ben benieuwd naar de foto's van Halloween.
    Xxx papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 29065

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: