het einde komt dichterbij... - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu het einde komt dichterbij... - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

het einde komt dichterbij...

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

28 Mei 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Alweer een week voorbij! Nu de weken zo snel gaan, zijn ze al bijna (of al helemaal?) op één hand te tellen… Wel vreemd allemaal hoor, ik ben soms al best zenuwachtig voor het vertrek, en voor het weerzien van mamma! Och, ik zal maar gauw over m’n week vertellen.

Donderdag hadden we een speciale dag op school, ‘The Clash Of The Titans’, wat eigenlijk betekende dat elk jaar zich in een bepaalde kleur (een van de schoolkleuren natuurlijk) moest verkleden. We hadden een aangepast rooster, waardoor we voor enen al klaar waren en we allemaal naar het stadion (waar ook track is én Football) om daar wat medeleerlingen van ons eigen jaar aan te moedigen terwijl ze het tegen kinderen van andere jaren opnamen in allerlei grappige spelletjes (zoals een skippybal race, touwtrekken enzovoorts). Wij, de seniors, waren heel goed, maar met de skippybal race waren we gediskwalificeerd, waardoor we helaas niet wonnen.. De Juniors (derdeklassers) gingen er met de prijs vandoor…
Later op de avond ging ik met Marta en Stina een fietstochtje maken en besloten we op een ontdekkingsavontuur te gaan in het bos (alweer). We hadden van tevoren wat mango’s gekocht en die aten we lekker terwijl we van een supergaaf uitzicht bij ons nieuw ontdekte plekje genoten.

De volgende dag, vrijdag, ging ik na school met Mike een ritje in de volkswagen kever maken, en later op de avond ging ik naar de ‘spring sing’ op school, wat een soort van concert was. Het was heel erg leuk, en alle liedjes die de kinderen zongen waren in een grappige manier (denk aan liedjes zoals ghostbusters, musical liedjes en grease). Het was heel leuk en Marta, met wie ik was, en ik hadden heel veel lol samen.

Zaterdag was het eindelijk zo ver, we gingen naar de Indians game!! De Indians is de honkbalclub van Cleveland! We hadden onze eigen suite, omdat de baas van een oom een eigen suite heeft maar niet altijd naar de wedstrijden kan.. Gelukkig vroeg hij of ‘mijn’ oom wilde, en hij nodigde de familie uit! Dus zo hadden we de allerbeste plekjes (zo ongeveer dan) Het uitzicht op het veld was heel goed, en we zaten in zo’n box waar we ook een eigen balkonnetje hadden, dus daar konden we ook allemaal nog zitten! Ik kreeg tijdens de wedstrijd een Indians pet van Mike en Linda, iets wat ik heel graag wilde hebben, dus dat was heel lief! En als kers op de taart wonnen de Indians ook nog eens! (dit gebeurt echt niet zo vaak)

Toen was het alweer zondag, en gingen we naar de boekenwinkel Barnes en Nobles, zo ongeveer de enige in de omgeving. Maar dat is niet heel verschrikkelijk, omdat deze wel twee verdiepingen heeft en een eigen starbucks café heeft. Na zo’n anderhalf uur snuffelplezier, een tas met dingen die ik ‘echt nodig heb’ en een groene thee van de starbucks waren we er klaar voor om richting dezelfde oom van gisteren te gaan om met z’n allen (mijn oom, zijn man, Mike en Linda en ik) voor een bootritje te gaan. Het was heel gaaf en super interessant om Cleveland vanaf de ‘andere’ kant te zien! ’S avonds gingen we uit eten bij een luxer restaurant, ‘The Red Lobster’, waar ik altijd het liefste alles van de kaart wil bestellen. Een geslaagd weekend zou ik dus zeggen (Het beste was dat we maandag ook nog vrij hadden)

Maandag deed ik alleen dan niet zo’n spannend programma als in de rest van het weekend, ik ging een rondje hardlopen, las m’n boek, ging superleuk met mamma én Suzanne(!!) skypen, uit eten en nog een fietstochtje, lekker rustig dus. Dinsdag een van de laatste dagen van school, en daarna lekker naar de sportschool met Stina, een fietstochtje daarna en nog een kleine wandeling samen, het is gek te realiseren dat deze dingen snel voorbij zullen zijn.
Vandaag ging ik met Simon en Anna avondeten en als toetje een ijsje van Mittchel’s! Ook nog even wezen snuffelen in de mall (Mittchel’s is in de Mall) 
Morgen heb ik mijn laatste schooldag, én de afsluiting van track. Maandag hebben we al de diploma uitreiking en dan is het alleen nog maar zomervakantie totdat alles alweer voorbij is…
Tot volgende week (of iets langer dan een maand in Nederland)
Kusjes

  • 28 Mei 2015 - 07:37

    Esmee:

    Lief,
    Wat gaat de tijd toch snel!!! Gewoon de laatste dag school alweer!

    Wat heb je weer een boel leuke dingen ondernomen en word je verwend met al die gave dingen! Dat is straks terug in Nederland wel even afkicken....


    Gaaf dat de Indians gewonnen hebben! Duurde de wedstrijd bij jou ook zo lang?

    Dikke kus!

  • 28 Mei 2015 - 08:22

    Ellen:

    Lieve schat,
    Het is gewoon haast niet te geloven hoeveel jij doet in een week!
    Verrukkelijk! Geniet van je laatste schooldag, je graduation, (stikjaloers!), en het begin van je vakantie!

    Dikke kus, mama

  • 28 Mei 2015 - 08:37

    Henk:

    Hallo prinsesje,
    Jouw blog gaat steeds "sneller" het lijkt jouw wedstrijden wel.
    Geniet van de laatste weken en doe nog veel leuke dingen.
    Kus XXXXXX
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 29037

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: