Vlugge update! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Vlugge update! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Vlugge update!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

23 April 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Hallo allemaal,
vandaag maar even een vlugge update omdat het al wel laat is en ik morgen om 3.40 op moet… Jawel, het is eindelijk zo ver! Morgen vertrek ik naar Washington DC en New York City voor vijf dagen! Ik heb er zoveel zin in en het is heel leuk, want dit is het cadeau dat ik van pappa en mamma heb gekregen voor mijn achttiende verjaardag!

Van het weekend was ik op een `Retreat’ gegaan, wat een kerkkamp is. Het was heel erg gezellig, en het weer zat echt extreem mee. Het was zo’n twee uur ten zuiden van Cleveland, en het reservaat heet Pilgrim Hills, voor de fanatiekeling die wilt googelen. We (Ann, Sandy (vriendin van Ann), Marta en ik) wandelden veel, deden leuke handwerkjes (wandelden wat meer), maakten ’s nachts een wandeling naar het meer en zagen de mooiste sterrennacht die ik ooit gezien heb, en onbeschrijflijk mooi was. Ook hadden we natuurlijk een kampvuur, een bonte avond en hutten waar we in sliepen (van die echte houten ’cabins’). Het was echt heel gaaf.

Op maandag had ik na de work-out (6.5 KM hardlopen) nog een fietstochtje met Stina gemaakt van drie kwartier door de mooie parken. Wanneer het weer er is, moet je ervan profiteren denk ik maar zo! Ook dinsdag was ik actief met Stina. Na school gingen Marta, Stina en ik naar de ’dress-rehearsel’ (AKA generale repetitie) van onze voorjaarsmusical kijken, omdat alle uitvoeringen zijn wanneer wij op ons tripje zijn. Gelukkig konden we dus op deze manier een impressie krijgen. Marta moest al eerder naar huis, maar Stina en ik aten samen avondeten en gingen daarna nog voor een rondje hardlopen. De coach zei dat we voor zo’n 3/4 mijl moesten gaan, wat omgerekend zo’n 5 tot 6.5 kilometer is. Per ongeluk gingen we alleen wel iets verder, en kwamen we zo’n 37 minuten later van een 7 KM rondje terug (we gingen hard!)

En vandaag hadden we dan een hele zware work-out, en deden we 400 herhalingen. Het was heel zwaar, en het waaide ook nog eens heel hard, er vielen zelfs sneeuwvlokken die gelukkig niet bleven liggen. Na afloop hadden we dan fijn wel een dinertje met de hele track-crew. Het werd ’eat ’n speed’ genoemd, en het was erg gezellig.

Ik kan niet wachten tot ik over voor mij zo’n vijf uurtjes op moet staan om naar Washington DC en New York City te gaan!! Waarschijnlijk wanneer jullie dit lezen zit ik al in de bus :)

Hele dikke kus, volgende week zal mijn blog denk ik wat langer zijn!
Tot snel!

  • 23 April 2015 - 08:31

    Ellen:

    Wauw Nerys! Wat een ongelooflijk mooi uitzicht op jullie kamp. Fantastisch!
    Gewoon weg heel fijn en leuk om te lezen dat het zo goed gaat allemaal. En dan nu op je lang verwachte verjaardagsreis! Heel veel plezier gewenst hoor.
    Tot de volgende keer, dikke kus en knuffel

  • 23 April 2015 - 09:45

    Trudy Van Gerven:

    Hoi Nerys! Wat een goede hardloper ben jij. En wat een super cadeau !!
    Dat wordt een heel andere wereld dan Dieren city .... Veel plezier!!

  • 23 April 2015 - 09:54

    Conny:

    Hoi Nerys,

    Wat een enorm druk leven heb je daar zeg!
    Het is erg leuk iedere keer weer je verslagen te lezen en nu zit ik al weer uit te kijken naar het verslag van je verjaardags trip! Geniet er maar lekker van en blijf gezond!
    Groetjes

  • 23 April 2015 - 12:23

    Esmee:

    Hee liefie!!

    Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op je reis!

    Hele dikke kus! Love you

  • 24 April 2015 - 07:33

    Henk:

    Veel plezier prinsesje,

    Maak een paar foto's zodat we er een beetje bij zijn.

    Kus papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 29021

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: