Graduation! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Graduation! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Graduation!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

04 Juni 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Ongelofelijk dat er alweer een week voorbij is gevlogen! De afgelopen week heb ik weer zo ontzettend veel dingen gedaan!

Op donderdag hadden we een bijeenkomst voor track, waar ik mijn varsity letter verdiende, het was heel gaaf! Eerst gingen Marta, Stina en ik bij mij thuis wat lekkers bakken zodat we dat mee konden nemen, want iedereen moest wat meenemen. Eenmaal aangekomen ging iedereen eten, en daarna begonnen de coaches met het uitdelen van de pinnetjes. Over iedereen werd door haar hoofdcoach iets gezegd, maar lang niet iedereen verdiende een letter. Ik vond het heel gaaf!

En vrijdag was ik vrij, maar moest ik nog naar school om een debat te voeren (omdat het allemaal in de klas was uitgelopen moesten sommige groepjes nog op vrijdag) en nam ik afscheid van de school en een boel leraren, wat gek was, omdat het nog zo’n maand is voordat we afscheid van onze gastfamilies nemen. Laer ging ik met Linda en een vriendin van haar uit eten en gingen we naar een hobby winkel die echt extreem groot was. Heel gaaf!

Zaterdag ontmoette ik Marta haar echte ouders, die vrijdag vanuit Italië aangekomen waren! We gingen samen avondeten, speelden pinacle (een kaartspelletje) en hadden een heleboel plezier! Het was echt heel bizar om Marta’s ouders, die ik alleen op skype heb gezien, zo ineens in de keuken van de Overs te zien staan ;)
De volgende dag had ik een geslaagd feestje van Ethan, waar we cards against humanity speelden, wat een van mijn favoriete spelletjes hier is. Later hadden we een kampvuur met de klassieke s’mores! Het was super gaaf en gezellig.

Toen ging de wekker maandag morgen wel heel erg vroeg.. Eerst hadden we een waard-uitreiking voor seniors. Ik was een van de seniors die een prijs had verdiend; student van het kwartaal voor Speech & Debate. De prijsuitreiking was in het theater van de school, en iedereen die een award had gewonnen werd naar voren geroepen. Hierna hadden we een ontbijt op school, wat eigenlijk niet echt goed was (het kantine eten is nooit echt kwaliteit), maar het was wel gezellig. Na het ontbijt moesten we de ceremonie voor die avond gaan oefenen, wat ontiegelijk saai was, maar wel belangrijk om te doen denk ik zo. Na het oefenen ging ik met Stina mee naar huis, en krulden we onze haren. We hadden een heleboel lol en aten lunch bij Chipotle met Sarah, Brendon (Sarahs vriendje) en Peter (een vriend van Sarah). Daarna ging ik naar huis, om ’s avonds met Mike en Linda naar de diploma uitreiking te gaan. We waren in een soort van arena, concertgebouw ofzo. Na een tijdje rondom te wachten, mochten we de zaal inlopen en was iedereen van het publiek aan het schreeuwen en juichen voor ons. Heel indrukwekkend. We hebben een klas van zo’n vier en een half honderd kinderen, dus je kan wel nagaan dat er nog veel meer publiek was. Eerst waren er praatjes van het schoolhoofd, een paar kinderen die graag iets wilden zeggen en waren er liedjes van het koor. Daarna begonnen ze de namen op te noemen en mocht je dan lopen. We kregen een diploma en werden er foto’s van ons gemaakt. Hierna draaiden we allemaal ons kwastje van rechts naar links, en was de ceremonie afgelopen.

Dinsdag ging ik met Marta en haar ouders (de Italiaanse!) naar crocker park, om hun dit leuke winkelcentrum te laten zien. Het was heel erg leuk, en ik vind het heel gaaf dat ik zoveel tijd met ze door heb kunnen brengen. Na crocker park maakten we nog een strandwandeling op het strand vlakbij Cleveland (aan Lake Eerie natuurlijk) en brachten ze me weer thuis. Ik nam afscheid van Marta’s ouders, omdat ze woensdag vertrokken voor en rondreis en vandaar weer terug gaan naar Italië, (geen zorgen, Marta ontmoet Ann en Randy ergens en zij blijft gewoon in Cleveland tot het einde). Later op de avond had ik een workshop voor kaarten maken met Linda, wat erg gezellig was.

En woensdag deed ik rustig aan, keek een film (harry potter natuurlijk) met Mike en ging naar de bibliotheek. Het weer is nu heerlijk, aangezien we van het weekend extreme onweersbuien hebben gehad en dit (eindelijk!) de luchtvochtigheid weer naar beneden heeft gehaald.

Er staat me een hele week vol vakantie te wachten voordat ik jullie weer een blog schrijf, het zijn er niet zoveel meer voor ik weer naar Nederland vertrek.. (vreemd)

Dikke kus, en tot volgende week!

  • 04 Juni 2015 - 09:04

    Conny:

    Leuk weer Nerys!

    Ja nog even en het zit er alweer op he! Nog veel plezier met hepelijk lekker weer!

    Groetjes

  • 04 Juni 2015 - 09:04

    Ellen:

    Hee Lief,
    Wat heel erg super duper bijzonder allemaal! Sta je daar met je platte petje op in een vormeloze jurk, maar je ziet er zo prachtig en blij uit! Ik ben echt ZO trots op je!
    Je had van mij best wat meer foto's mogen toevoegen hoor.......

    dank je wel weer voor je gezellige update, ik geniet er erg van om je verhalen te lezen. Nog even dan schrijven we ze samen!

    Hele dikke kus en knuffel, mama

  • 04 Juni 2015 - 09:29

    Esmee:

    Hee schattie!

    Wat een leuk verhaal weer om mee wakker te worden (zoals iedere donderdag ochtend)
    Een super gezellig drukke week al met al geloof ik weer! En wat een gek idee dat je nu helemaal klaar bent op school en dat zelfs de ouders van Martha er al zijn!!

    Wat grappig dat je cards of humanitaire zo leuk vind, Hidde heeft dat spel laatst gekocht
    , dus je kunt het hier ook gewoon spelen:)

    Dikke kus!! Lalalalalalalalalaaaaaa

  • 04 Juni 2015 - 12:55

    Henk:

    Lief Prinsesje,

    Je ziet er prachtig uit en ook ik ben ongeloooovelijk trots.
    Helaas ben ik ook jaloers op iedereen die hier bij aanwezig was.
    Dikke kus
    Papa

  • 04 Juni 2015 - 14:05

    Hidde:

    Erg Nerysje echt super leuk om weer eens je blog te lezen. Ik geef toe dat ik Nie alle blogs heb gelezen maar ik vind t echt super leuk. Een grappig verhaal is dat ik dus al een aantal weken geleden cards againts humanety had gekocht. Tot de volgende blog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 29022

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: