Het Lammetje Maart - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Het Lammetje Maart - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Het Lammetje Maart

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

05 Maart 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Alweer een week voorbij gevlogen, en het lijkt nu zelfs of de winter de strijd tegen de lente aan het verliezen is (ook al zeg ik dit niet te hard, het kan hier tot mei winter blijven). Feit blijft dat het de laatste twee dagen boven vriespunt was, wat ineens veel warmer aanvoelt! ;P

[Hier even een spreekwoord: „If March comes in like a lion, it will leave like a lamb.”]

Deze week heb ik toch al best veel meegemaakt weer!
Zo had ik vrijdagavond een filmavondje gehad met Stina en Marta, we besloten de film „Grease” te kijken, omdat we deze week weer een spirit week hebben, deze keer voor de basketballers. Een van de dagen is het thema Grease, al hadden we ons uiteindelijk helemaal niet verkleed..
Het was supergezellig en ook leuk om mijn vrienden mijn nieuwe huis te laten zien :) 
Op zaterdag gingen we (Mike, Linda en ik) naar de West Side Market, wat een zoor van overdekte markt is! Het was extreem cool en ze verkochten allerlei leuke en lekkere dingen! Met tassen vol groentes, brood en zelfs lekkere steaks, kwamen we weer thuis. Toen was het natuurlijk tijd om uit eten te gaan voor lunch :P 
We aten bij Panera, wat ik een heerlijke plek vind om wat te eten, het is een soort van bakkerij, en het eten is heel erg smakelijk!!
’S avonds gingen Linda en ik, samen met Helena (een uitwisselingsstudente uit Frans-België) en haar contactpersoon, die tevens een vriendin van Linda is, Nancy, naar een concert van Mike!! Hij is pianist en treed vaak op! Het was een super leuke avond uit en ook erg gezellig om weer eens met Helena bij te kletsen :)

Op zondag ging ik met Linda naar een familie bijeenkomst, waar ze een filmpje maakten voor een familielid die binnenkort jarig is maar aan de andere kant van Amerika woont. Erg leuk om een paar van haar zussen te ontmoeten (haar broers konden er helaas niet bij zijn). 
En toen gingen we ’s avonds uit eten bij de Cheesecake Factory!! 
Dit is zo ongeveer het hipste restaurant dat er is, het is super stijlvol, en de menukaart is voortreffelijk!! Ik at een Chinese kipsalade, waar ik makkelijk twee keer van had kunnen eten, en als dessert had ik natuurlijk.. Cheesecake! Mijn cheesecake was met chocolade, kokosfudge en cream cheesecake vulling. Het was de lekkerste cheesecake die ik ooit gegeten heb!!
Dit allemaal niet geheel zonder aanleiding, mijn gastvader Mike, was op 29 februari jarig. Nu bestaat 29 februari natuurlijk niet altijd, maar we wilden het toch een beetje vieren :)

En dan mocht ik maandag en dinsdag lekker uitslapen, omdat ik pas om negen uur op school hoefde te zijn, in verband met toetsen die ik niet hoef te maken, heerlijk! Haha, met een school die normaal om kwart over zeven begint is negen uur een wereld van verschil!
Op dinsdag was ook nog de eerste bijeenkomst voor het track team!! Ik heb me ingeschreven, en kijk enorm uit naar maandag, want dan beginnen de trainingen! Track is korte afstand hardlopen, zoals sprint, hordelopen (!!!), estafette en nog meer activiteiten. Hoe het precies werkt weet ik nog niet, maar ik zal dat snel genoeg uitvogelen!!

Dus vandaag (voor mijn nog woensdag) ging ik met Marta en Stina shoppen in de mall om nieuwe sportkleren te kopen, omdat (ookal is het iets warmer) er nog steeds sneeuw buiten ligt en de trainingen wel buiten zullen zijn! Dat betekent dus dat lange leggings echt noodzaak zijn!

Verder heb ik een heerlijk weekend voor de boeg! Vrijdag hebben we (voor mij tot noch toe onbekende reden) vrij, en ga ik samen met Marta en Stina en Ann naar NASA, omdat Ann daar werkt en we een dagje mee mogen kijken! Dan hebben we zaterdag een AFS bijeenkomst waarbij we maple-syrup gaan maken!! Later op de dag zullen we samen met de familie Over naar een Duitse avond gaan, waar we zullen dineren en er zal een dansoptreden zijn(?) 
Ziet er allemaal wel heel leuk uit! We denken er ook nog aan om misschien naar een autoshow te gaan op zondag, leuk!!

Dit was mijn weekje weer! Ik hoop dat die van jullie net zo leuk was als de mijne!! 
Hele dikke kus en knuffel van mij!!

  • 05 Maart 2015 - 07:43

    Ellen:

    Hoi Lief, wat een heerlijke gezelligheid weer! Zo fijn dat het zo gezellig en fijn is allemaal! Nu het een beetje minder koud is kan je ook makkelijker weer naar buiten, dat is ook heel fijn.
    Hier is de lente ook aan het prikken en daar genieten wij ook van!
    Dank voor je enthousiaste verslag weer, tot snel!
    Je supertrotse moeder.

  • 05 Maart 2015 - 08:54

    Conny:

    Hoi Nerys,

    Fijn dat de verhuizing zo soepel en goed verlopen is! En heerlijk voor je dat de ergste kou voorbij lijkt te zijn! Nog veel plezier en succes met de trainingen!

    Groetjes Conny

  • 05 Maart 2015 - 17:00

    Oma:

    Tsongjonge wat een leven daar in Amerika.Straks wil je niet meer terug.
    We wachten maar af. Veel lieve groeten van mij, ook voor je tijdelijke ouders.
    Oma.

  • 06 Maart 2015 - 16:25

    Henk:

    Dikke kus.
    Pappa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 29034

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: