Sporten, supporten en een SPINNENBEET - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Sporten, supporten en een SPINNENBEET - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Sporten, supporten en een SPINNENBEET

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

30 September 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Al is het me niet gelukt om van het weekend een nieuwe blog te schrijven, denk ik dat de vroege maandagochtend ook goed is (al is het bij jullie al lunchtijd...)

Ik heb een heleboel te vertellen, te beginnen met vorige week vrijdag.. Mijn eerste football game! Omdat ik in de marching band zit, en in crosscountry, moest ik gelijk na de training (we deden een cookierace, 2mile rennen, koekjes kopen bij de bakker, laatste mile terug en koekjes eten) douchen en met de andere marching band meisjes die in het crosscountry team zitten eten. Eenmaal bij marching band aangekomen deden we nog een laatste repetitie, en marcheerden we naar het veld. Iedereen was daar helemaal door het dolle heen, het was heel leuk. We speelden veel, en de titans (onze school) wonnen!
De volgende dag moest ik weer vroeg op, want we gingen naar het Yankee peddler festival (moet je maar even googelen) en we hadden het heel gezellig, er was allerlei oud-Amerikaans eten en oude wagens van reizigers die door Amerika trokken, mensen verkleed als indianen of als amish! Ik zal een foto toevoegen. Zondag gingen we naar het lake Erie, wat echt heel mooi is! We hadden een verjaardag aan het meer, dus we waren niet zo lang aan het strand van het meer, maar het was prachtig!

Ook heb ik van de week mijn eerste baseball game meegemaakt! Ik ging met Simon en Anna (mijn contactpersonen) en Simons ouders naar een Indians game, het was zo gaaf! Iedereen was vrolijk en de Indians speelden heel goed (vooral omdat we de vorige twee wedstrijden hadden verloren), we wonnen! Hier is een linkje, met onze show in de pauze!! http://bereamidparkbands.com/bulletin/video-from-avon-lake-game/

De volgende dag toen ik wakker werd, had ik een grote bult op mijn arm, en naar mate de dag vorderde, zwol die gekke bult op mijn arm mee. Er waren twee puntjes te zien, en het was behoorlijk pijnlijk. Maar iedereen die het zag was erover uit. Spinnenbeet. Ieks. Bah. Iel.
Het vieste vind ik nog we, dat het waarschijnlijk zo is dat hij in mijn bed is geweest, en ik hem in mijn slaap heb weg geduwd of geslagen, en dat hij me daarom gebeten heeft. Iel.

Donderdag had ik weer een pasta-dinner met het crosscountry team, en vrijdag weer een football game (we wonnen weer!)
En deze zaterdag was mijn eerste hardloopwedstrijd. Het was het woodridge parcours (voor de mensen die willen googelen) en dit parcours schijnt het zwaarste parcours van heel Ohio te zijn. Ik geloof ze.
Er zijn extreem veel heuvels, de zwaarste heet zelfs "Killer Hill" en is verschrikkelijk. Alhoewel de hele race maar 5 kilometer is, voelde het als oneindig. Gelukkig ben ik gefinisht, al was mijn tijd 30.13, wat niet erg goed is, ben ik toch heel blij dat ik ben gefinisht.
De wedstrijd was heel leuk om mee te maken, omdat we met het hele team in de bus gingen, we waren aan het kletsen, en op de terugweg stopten we voor een gigantisch ijsje! (Gigantische IJS? ;) )

Deze week is spirit week, ik laat jullie snel weer meer weten!
Kusjes ❤

  • 30 September 2014 - 09:07

    Ellen:

    Heerlijk om al je avonturen te kunnen lezen! En wat een leuke foto's! Groetjes vanuit Dieren!xxx

  • 30 September 2014 - 09:17

    Hidde Vtb:

    echt super vet nerys. van dat de titans 2 keer hebben gewonnen en dat je mee werd genomen naar een baseball game met je contac persoonen. blijkbaar breng je geluk want als je dr bij bent verliezen ze niet XD.

  • 30 September 2014 - 10:28

    Conny:

    Leuk hoor al die feestjes en games! Hoop dat die spinnebeet snel over is!

  • 30 September 2014 - 15:14

    Esmee:

    Hee Lief,

    Wat leuk om zo alweer een verhaal te lezen! Het klinkt alsof je ons helemaal niet hoeft te missen :)
    Gelukkig maar.

    Hopelijk is die spinnenbeet zo over! Hopen dat je in je slaap na die beet dat pokke beest wel dood heb geplet :p

    Heel veel plezier daar lief met je super drukke programma en wat gaaf dat jullie spirit week hebben!

    XXX

  • 30 September 2014 - 18:37

    Marjolein:

    lieve Nerys,

    Wat een drukte! Leuk zo bezig te zijn! Pas je op met de grote hoeveelheden heerlijk eten? Je bent er zo aan gewend. Check je kamer voortaan voor het slapen gaan?!
    Geniet er maar lekker van. School moet een eitje zijn!

  • 01 Oktober 2014 - 11:40

    Annemarie:

    Hi Nerys,

    Wat een superleuke verslagen schrijf je! En wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Kun je ons ook op de mailinglijst zetten, dan zien we het direct als je weer wat hebt gemaakt! Dikke kus en heel veel plezier van alle Koppertjes

  • 30 Oktober 2014 - 22:14

    Oma.:

    Vandaag is je moeder hier geweest met Esmee en de tweede keer was ook Robert er bij. De huisraad van Esmee staat nu bij mij in de garage. Was voor hun een drukke dag. Ik geniet van jouw verslagen en geloof beslist dat jij je daar in de states niet zult vervelen. Heerlijk om te weten dat je het zo goed naar je zin hebt. Je ziet er op de foto,s gelukkig uit. Houwen zo liefs en kissis van mij.Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 29024

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: