bijna vakantie, maak een haaienselfie! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu bijna vakantie, maak een haaienselfie! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

bijna vakantie, maak een haaienselfie!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

18 December 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Alweer een week voorbij, en alweer tijd voor een reisverslagje!
Deze week heb ik weer een heleboel leuke dingen meegemaakt!

Op donderdag was ik naar een klassiek concert van de schoolbrand geweest, samen met de gastouders van Marta, omdat Irene zelf heel druk was met haar werk, omdat het bijna kerstvakantie is en dan moeten alle cijfers up to date zijn (ze is een lerares).
Het was een leuk concert, maar wel echt een schoolconcert, een heel verschil met het concert waar ik een paar weken geleden naar toe was gegaan! Gelukkig was het gezellig en zijn de gastouders van Marta heel aardig, en wat al helemaal geweldig was is dat hun (eerste!!) kleinkind een paar weken terug is geboren (eigenlijk op 6 december toen Marta bij mij een sleep-over had!).

Op vrijdag eb ik mijn eerste basketbal wedstrijd gehad! We speelden tegen olmstead Falls, de school waar Helena (de Exchange studente uit Frans-België) naar toe gaat, dus in de pauze hadden we even tijd om bij te kletsen! Na de Wedstrijd was er een soort feestje op het veld, omdat we gewonnen hadden! Ik was samen met Lucy gegaan, een vriendin van school, met wie ik samen kunstlessen heb.

Op zaterdag was ik met Irene naar een hondenshow geweest, wat weer een hele ervaring was! Zoveel mensen, en zoveel poedertjes, parfummetjes, sprays, föhns, haarmousses en weet ik het allemaal, om die hondjes precies zo perfect mogelijk eruit te laten zien. Persoonlijk vond ik ze er vooral heel tuttig uitzien, en de competitie was vooral onder de baasjes. "Per ongeluk" een koekje voor de neus van de hond van de concurrent laten vallen was iets wat me helaas toch wel opviel. Er was ook een agility gedeelte, wat ik leuker vond. Sommige honden vonden het eigenlijk niet echt leuk, maar de meeste gingen helemaal door het dolle heen! Heerlijk om te zien hoe goed zon baasje samen kan werken met zijn hond, om zo een doel te bereiken. Naast het gedeelte met de show, en het gedeelte om op te tutten, was er ook nog een gigantische hondenspulletjes markt. Van balansballen voor de hond (voor een volledige work-out), tot hondenbier en shampoo met speciale extracten. Het was een gezellige en bijzondere ervaring.

S avonds had ik met Marta afgesproken, omdat het bijna haar verjaardag was, en ze een tiramisu wilde maken voor het feest voor haar familie! Dat kan je natuurlijk niet alleen doen, dus maakten we hem samen. Het was erg gezellig, en we maakten stiekem ook voor ons beide een eigen klein schaaltje, zodat we dat later op de avond alvast konden voorproeven (het was heerlijk!!)

Verder was het allemaal vrij rustig, het is bijna kerstvakantie, dus iedereen is vrij moe en heeft niet zo veel zin meer in de lessen. Wel heb ik op maandag en op dinsdag een muis gevangen in school! Een keertje joegen we hem in een zak, en lieten we hem vrij, de volgende dag hadden we hem in een doos gevangen en vrij gelaten, het zijn hele kleine muisjes erg snoezig om te zien, maar liever niet in de school...
Ze zitten allemaal op dezelfde plek, waar een buitendeur is die vaak openstaat, daarom kunnen ze waarschijnlijk naar binnen....
Ook had ik gisteren een Haai ontleedt met Zoology, ik zal een selfie toevoegen met Marta. En vandaag hadden we op school nog een projectje, voor families die het niet zo goed hebben, hebben we allerlei kerstcadeautjes gekocht, en vandaag hadden we ze ingepakt. De school was zo blij met onze hulp, dat ze pizza, salade en frisdrank voor ons hadden! Leuk dus!

Ik heb al zoveel leuke plannen voor de vakantie! Ik zal jullie snel weer een updateje geven in mijn vakantie, dikke kus vanuit een Ohio dat vannacht weer sneeuw krijgt!!

  • 18 December 2014 - 10:36

    Ellen:

    Hoi lief, wat een gezellige update weer!
    Een haai ontleden? Dat is nog eens wat anders dan een koeienoog!
    Heel fijne kerstdagen gewenst, we Skypen snel!
    Dikke kus, je mama

  • 18 December 2014 - 10:50

    Conny:

    Hallo Nerys,

    Leuk weer je verslag! En wat zie je er goed uit zeg!
    De haaienfoto laat een prachtig ontspannen en gelukkige jonge vrouw zien!
    Nog veel plezier. Ik kijk nu alweer uit naar je volgende verslag!
    Dikke kus!

  • 18 December 2014 - 13:16

    Henk:

    Leuk om de laatste belevenissen te lezen. Bij de selfie vraag ik me wel af "wie is wie"? ;0)

    Fijne Kerstdagen en tot snel op Skype.

    XXXX
    papa

  • 19 December 2014 - 10:31

    C. Zwetsloot.:

    Lieve Nerys
    Dank voor je mooie reisverslag.Ik vind het heel fijn om op de hoogte te blijven.
    Nu moet ik weer aan de slag met wat anders. maar later krijg je weer een langer briefje van mij.
    Kus en knuffel Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 29039

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: