Korte update! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu Korte update! - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Nerys Tent Becking - WaarBenJij.nu

Korte update!

Door: Nerys

Blijf op de hoogte en volg Nerys

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cleveland

Alweer een week voorbij!
Des week doe ik maar een kleine update, omdat ik niet zo gigantisch veel te melden heb, dat komt omdat ik ziek ben geweest deze week.. Niets heftigs, gewoon een klein griepje, maar daardoor heb ik buiten school niet zo heel veel activiteiten gedaan. Wel had ik donderdag een leuke hardlooptraining gehad, met spelletjes in het park ;)
Vrijdag hadden we ook een football-game, deze keer een uitwedstrijd! We wonnen en de band van de Andere school gaf ons hele lekkere snacks :)

En dan zaterdag hadden we de district wedstrijd van hardlopen, we hoopten heel erg dat we door zouden kunnen naar de regionale en daarna misschien wel naar staat, maar helaas hadden we hele zware competitie, en ondanks onze goede resultaten hebben we het niet gehaald :( Het was erg jammer dat we het niet hadden gehaald, vooral omdat de verdeling tussen de scholen niet goed was. We hadden gewoon erg veel pech met de poule waarin wij zaten en werden weggespeeld...
Gelukkig hadden we wel een hele gezellig dag gehad, het parcours was onwijs modderig en we hadden een heleboel lol om het te rennen dus dat maakte het verlies war minder erg ;)

De volgende dagen (zondag en maandag) was ik toch echt ziek (eigenlijk vanaf donderdag al) en heb ik in bed gelegen en rustig aan gedaan. Gelukkig had ik Charlie die me gezelschap hield en was het niet zo verschrikkelijk.

Dinsdag ging ik weer naar school en kwam de nieuwe Pretty Little Liars aflevering uit! Nu kan ik eindelijk de serie op televisie kijken, omdat het niet in Nederland uitgezonden wordt :) Ook had ik lekker gekookt voor Irene en mij en hadden we er een gezellige avond van gemaakt.

Volgende week zal mijn blog weer iets spannender zijn denk ik zo, want morgen hebben we een halloween hayride (waarvan ik niet weet wat te verwachten) en vrijdag hebben we een vrije dag van school en ga ik naar de dierentuin (of naar het museum met afs als het slecht weer is) en we hebben een babyshower van het weekend!

Heel veel kusjes en liefs

Ps.: ik heb vandaag mezelf ingeschreven voor de sportschool (die is voor Exchange studenten zelfs gratis!) en gesport met een paar anderen nu het hardlopen bijna over is (totdat wedstrijdzwemmen gaat beginnen!)

  • 23 Oktober 2014 - 07:11

    Esmee:

    Hee lief!
    Wat jammer dat he ziek was deze week. Maar toch nog een boel dingen gedaan!

    Heel veel plezier deze week, en ik kijk uit naar je volgende blog!

    Snel weer skypen?

    Xx

  • 23 Oktober 2014 - 08:57

    Ellen:

    Hoi schat,
    Wat fijn dat je weer opgeknapt bent! Ziek zijn is nooit leuk, maar als je zo van huis bent is het dubbel vervelend!
    En dan zeg je dat het een rustige week was, maar dan is er nog steeds best een hoop gaande! Veel pret in het verschiet, ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Dikke kus en knuffel,
    Je trotse mama

  • 25 Oktober 2014 - 18:03

    Conny:

    Fijn te lezen dat je weer beter bent! Veel plezier op het Halloween feestje! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nerys

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 29031

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 20 Juli 2015

High school Year America!!

10 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: